Kies jouw schoonmaakpartner in crime

Schoonmaken wordt tegenwoordig uitbesteed aan een partner met expertise en voldoende mankracht. Uit marktonderzoek blijkt dat maar liefst 86% van de bedrijven hun schoonmaak overlaat aan derden. De vraag en het aanbod zijn er, maar hoe kies je de schoonmaakpartner die bij jou past? Dit zijn de belangrijkste elementen waarmee je eenvoudig knopen doorhakt.

Terug naar overzicht

Quality first!

De voornaamste reden is kwaliteit. Worden je eisen en wensen voldoende tegemoet gekomen voor een goede prijs? De laatste jaren verschoof de lat van inspanningsgerichte naar resultaatgerichte schoonmaak. Een glanzende vloer, een propere gevel, vlekkeloze ruimtes en bovendien een zorgeloze samenwerking maken dat de prijs vandaag de dag niet de meest doorslaggevende factor is. Bedrijven betalen tegenwoordig liever wat meer, zolang het resultaat ook meer is of de verwachtingen overtreft.

Prijzen vergelijken

Ook al is kwaliteit een doorslaggevende factor in het kiezen van een schoonmaakpartner, bedrijven blijven offertes vergelijken tussen verschillende schoonmaakbedrijven. Het geeft een duidelijk inzicht in de kosten en kan je sturen in jouw keuze.

Tip: Vraag steeds om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de kostprijs en geef zelf ook een volledig overzicht van de gewenste diensten. Zo krijg je steeds de beste offerte op maat.

schoonmaakpartner

Duurzaamheid, voor product en dienst

Duurzaamheid, een tweeluik dat zich uitstrekt over de duurzaamheid van de producten, maar ook over het personeel en de bijbehorende dienst. Uit onderzoek blijkt dat bedrijven steeds meer belang hechten aan het gebruiken van duurzame producten en toestellen om een steentje bij te dragen aan de maatschappij. Ook de manier waarop het personeel steeds met een glimlach aan hun werk begint, wordt steeds meer in overweging genomen.

Samen(werken) in een team!

De perfect fit tussen je bedrijf en een schoonmaakpartner in crime is ook een belangrijke factor. Een partnerschap met gelijkgezinde businessspirits en een gezamenlijk ambitieniveau blijkt uit marktonderzoek ook belangrijk. Daarom spreken we in dit artikel ook van een partner in crime. Een overeenkomst met je schoonmaakpartner is geen eenzijdige transactie, maar een goede en geniale samenwerking tussen eensgezinde bedrijven.

Tip: Maak steeds goede afspraken en communiceer helder naar je schoonmaakpartner. Aarzel niet om vragen te stellen over diensten en producten.

HiGENiUS

HiGENiUS is meer dan een schoonmaakbedrijf. We zijn een grote familie van schoonmaakgenieën. Deze familie bestaat niet enkel uit ons geniaal personeel, dat dag na dag met passie aan de slag gaat, maar ook uit onze partners. Samen proberen we onze diensten aan te bieden met duurzaamheid, innovatie en enthousiasme in alles wat we doen.